Контекстна реклама

Контекстна реклама

Google Ads

Контекстна реклама в Google Ads представлена величезною кількістю форматів: текстові, пошукові, графічні, медійні, відео оголошення YouTube та мобільні оголошення. Вона має дуже гнучкі налаштування та дозволяє зосередитися на найбільш перспективній аудиторії.

Чому Google Реклама?

ПЕРЕВАГИ

Залучення нових клієнтів

Google Реклама допоможе збільшити обсяги інтернет-продажів і кількість дзвінків в офіс, залучити нових відвідувачів на сайт і сформувати постійну аудиторію.

Контакт з аудиторією в самий відповідний момент

Потенційні клієнти бачитимуть ваші оголошення, коли шукатимуть у Google товари та послуги, які ви пропонуєте.

Широкий вибір рекламних форматів

В Google Рекламі є безліч рекламних форматів: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відеооголошення YouTube і мобільні оголошення для додатків - і це далеко не все.

Контекстні оголошення відображаються поруч із результатами пошуку, коли користувачі шукають ваші товари та послуги. При цьому ви платите тільки за перекази на свій сайт або дзвінки в свою компанію.

Рекламні оголошення Google відображаються на більш ніж 2 000 000 веб-сайтах і понад 650 000 додатках, що дозволить охопити будь-яку аудиторію.

Ви вибираєте, хто бачитиме ваші оголошення. Оплачуються лише фактичні перегляди. Іншими словами, ви не будете платити за показ оголошень нецікавим користувачам.

Кампанії для додатків – це чудова можливість поділитися своїм додатком для iOS або Android із більш ніж мільярдом користувачів Google. Вам не потрібно мати досвід в рекламі.

Платіть тільки за результат

Ні кліків - немає витрат

Ви платите тільки тоді, коли користувач натискає оголошення і переходить на ваш веб-сайт або телефонує в офіс. Іншими словами, тільки тоді, коли працює реклама.

Для будь-якого бюджету

Навіть без величезного бюджету, ви досягнете успіху, якщо виберете правильну рекламну мету. Деякі компанії витрачають на рекламу мільйони на місяць, інші - в сотні разів менше.

Реклама в вашому районі або по всьому світу

Орієнтування оголошень можна налаштувати на країни, регіони, міста і навіть на певну відстань від вашого офісу чи магазину.

Приймайте обґрунтовані рішення

Відстежуйте ефективність реклами

В Google Рекламі можна відстежувати, скільки користувачів переглянули ваші оголошення, перейшли на ваш сайт або зателефонували до вашої компанії.

Замов настройку контекстної реклами і отримаєш швидкий приплив клієнтів для твого бізнесу. 100% результат ...

100%

тарифи

аудит профілю

$ 49
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • стратегія просування
  • Поради по просуванню профілю

Необхідний для визначення стратегії просування бізнесу

початковий

$ 149 / місяць
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • стратегія просування
  • Створення 1 компанії (3 оголошення)
  • запуск реклами

Підходить для визначення необхідності цього типу реклами

Високий рівень

$ 299 / місяць
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • Підбір і установка мінус слів
  • Створення 3 компаній
  • ремаркетингу
  • Встановлення кожної нової компанії - $29

Підходить для реального просування товару в мережі

Замов настройку

Online Zone

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?

Контекстна реклама відноситься до практики розміщення оголошень в Інтернеті - сторінки повинні створюватися на основі змісту цих сторінок. Наприклад, це можуть бути рекламні кросівки, новини про запуск нових проектів, або це може бути реклама ноутбуків на сайті електронної комерції. Це робиться за допомогою контекстної реклами, яка включає сегментування оголошень на основі таких параметрів, як ключові слова або тема веб-сайту.

Наприклад, в розділі «Книги» на веб-сайті New York Times ви побачите контекстну рекламу у вигляді банера з продажу окулярів:

контекстна реклама

Ось ще один приклад від Verizon, яка запускає своє рекламне оголошення для нового телефону Samsung на сайті, TechCrunch:

контекстна реклама

Контекстна реклама є потужним інструментом для залучення клієнтів тут і зараз. Контекстна реклама як продукт з'явилася давно в світі інтернет-маркетингу. Вона виникла майже з появою самої Google. За результатами опитування, проведеного GumGum, 61% рекламодавців США використовують саме контекстну рекламу, а 24% рекламодавців планують збільшити свої витрати на цей вид реклами в наступному році.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА НА GOOGLE ТА ЇЇ ЕТАПИ

Налаштування реклами за допомогою сервісу Google Ads.

Спочатку потрібно створити рекламну кампанію. Вже тут без певних навичок складно виконати всю роботу правильно. Далі контекстна реклама від Google вимагає наступних кроків:

  • Зберіть семантичне ядро. Це певні фрази та слова, які користувачі можуть використовувати для пошуку потрібного їм продукту або послуги. Важливо вивчити цільову аудиторію, їх запити та особливості компанії. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама повинна бути повністю релевантною ресурсу. Тому рекомендуємо прочитати ключові фрази особисто, щоб виключити абсурдні і неефективні запити.
  • Далі ви запускаєте прогноз бюджету. Для цього фахівці використовують певні інструменти для розрахунку можливих витрат.
  • Складається план, визначаються цілі: замовлення послуги, покупка товару, виклик. Визначаються приблизні цифри.

Створена реклама. Вся контекстна реклама Google повинна бути адаптована до ключових запитах, а потім поширена серед певних груп.

Реклама запущена, бюджет поповнюється.

Тривалість кроків залежить від багатьох факторів. Важливо, чи є план, чи готові рекламні блоки і який їх формат. Як тільки Google запускає контекстну рекламу, відбувається навчальний процес. Без корекції ефективність кампанії продовжить знижуватися. Покращення включає розширення переліку мінус-слів, які витрачають бюджет без позитивної відповіді. Конкуренти ідентифікується, виявляються помилкові кліки на оголошення, щоб грамотно витратити бюджет. При цьому ми аналізуємо CTR, який відображає співвідношення кількості показів до переходів. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама повинна відповідати певним умовам. Чим вище якість реклами, тим вище її рейтинг і нижче вартість реклами.

Таким чином, контекстна реклама в Google протягом перших трьох місяців вимагає інвестицій, конверсія збільшується далі, доходи зростають, приходять нові клієнти. Не думаю, що ця робота виконана. Вам потрібно продовжувати стежити за ефективністю реклами і при необхідності вносити корективи, щоб переконатися, що положення вашого оголошення вище, ніж конкуренти в пошуковій системі. Ви повинні прагнути до зниження витрат на рекламу.

Контекстна реклама характеризується одним з найкращих і найшвидших способів залучення цільових клієнтів на ваш сайт. Але не поспішайте швидко не зливати весь бюджет на рекламу. Перед початком рекламної активності ми уважно дослідимо і проведемо аудит Вашого бізнесу, щоб розрахувати точки перетворення потенційних клієнтів на покупців Ваших послуг. Ми також почнемо нашу співпрацю з установкою і налаштуванням аналітичних систем, а саме Google Analytics, Tag Manager, які будуть не тільки відстежувати кожен перехід, але і ефективно використовувати ваш рекламний бюджет. Для відстеження продуктивності та оптимізації рекламних кампаній ми також рекомендуємо встановити систему відстеження дзвінків Ringostat.

Фрагменти HTML Наданий: XYZScripts.com
Помилка: Вміст захищено !!