fbpx

Контекстна реклама

Контекстна реклама

Google Ads

Контекстна реклама в Google Ads представлена ​​величезною кількістю форматів: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відео оголошення YouTube і мобільні оголошення і має дуже гнучкі націлювання, дозволяючи зосередитися на найбільш перспективному аудиторії.

Чому Google Реклама?

ПЕРЕВАГИ

Залучення нових клієнтів

Google Реклама допоможе збільшити обсяги інтернет-продажів і кількість дзвінків в офіс, залучити нових відвідувачів на сайт і сформувати постійну аудиторію.

Контакт з аудиторією в самий відповідний момент

Потенційні клієнти побачать вашу рекламу, коли будуть шукати в Google пропоновані вами товари і послуги.

Широкий вибір рекламних форматів

В Google Рекламі є безліч рекламних форматів: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відеооб'яви YouTube і мобільні оголошення для додатків - і це далеко не все.

Контекстні оголошення з'являються поруч з результатами пошуку, коли люди шукають ваші товари і послуги. При цьому ви платите тільки за переходи на ваш сайт або дзвінки в вашу компанію.

Медійні оголошення Google Реклами показуються на більш ніж 2 000 000 веб-сайтів і в більш ніж 650 000 додатків, що дозволить вам охопити будь-яку аудиторію.

Ви самі вибираєте, хто буде бачити ваші оголошення. При цьому оплачуються тільки фактичні перегляди. Іншими словами, ви не будете платити за показ реклами незацікавленим користувачам.

Кампанії для додатків - відмінна можливість розповісти про свій додатку для iOS або Android більш ніж мільярду користувачів Google. При цьому вам не обов'язково мати досвід в рекламі.

Платіть тільки за результат

Ні кліків - немає витрат

Ви платите тільки тоді, коли користувач натискає на оголошення і переходить на ваш веб-сайт або дзвонить в ваш офіс. Іншими словами - тільки коли реклама працює.

Для будь-якого бюджету

Навіть не маючи величезним бюджетом, ви досягнете успіху, якщо правильно виберете мета реклами. Одним компаніям вигідно витрачати на рекламу мільйони на місяць, іншим - в сотні разів менше.

Реклама в вашому районі або по всьому світу

Орієнтування оголошень можна налаштувати на країни, регіони, міста і навіть на певну відстань від вашого офісу чи магазину.

Приймайте обґрунтовані рішення

Відстежуйте ефективність реклами

В Google Рекламі можна відстежувати, скільки користувачів переглянули ваші оголошення, перейшли на ваш сайт або зателефонували до вашої компанії.

Замов настройку контекстної реклами і отримаєш швидкий приплив клієнтів для твого бізнесу. 100 % результат ...

100%

тарифи

аудит профілю

$ 49
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • стратегія просування
  • Поради по просуванню профілю

Необхідний для визначення стратегії просування бізнесу

початковий

$ 149 / місяць
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • стратегія просування
  • створення 1 компанії ( 3 оголошення)
  • запуск реклами

Підходить для визначення необхідності цього типу реклами

Високий рівень

$ 299 / місяць
  • Визначення цільової аудиторії
  • Підбір ключових слів
  • Підбір і установка мінус слів
  • створення 3 компаній
  • ремаркетингу
  • Установка кожної нової компанії + 29 $

Підходить для реального просування товару в мережі

Замов настройку

Online Zone

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?

Контекстна реклама відноситься до практики розміщення оголошень для веб - сторінок вона обов'язково повинна бути створена на основі змісту цих сторінок. наприклад, це може бути реклама кросівок, новин про запуск нових проектів, або це може бути реклама ноутбуків на сайті електронної комерції. Це робиться за допомогою контекстної реклами, яка включає сегментування оголошень на основі таких параметрів, як ключове слово або тема веб-сайту.

наприклад, в розділі «Книги» на веб-сайті New York Times ви побачите контекстну рекламу у вигляді банера з продажу окулярів:

контекстна реклама

Ось ще один приклад від Verizon, яка запускає своє рекламне оголошення для нового телефону Samsung на сайті, TechCrunch:

контекстна реклама

Контекстна реклама це потужний інструмент для залучення клієнтів саме тут і зараз. Контекстна реклама як продукт з'явилася дуже давно в світі інтернет маркетингу. Вона виникла практично з появою самого Google. згідно з опитуванням, проведеним Гумка, 61% рекламодавців США використовують саме контекстну рекламу, а 24% рекламодавців планують збільшити свої витрати на цей вид реклами в наступному році.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА НА GOOGLE ТА ЇЇ ЕТАПИ

Налаштування реклами за допомогою сервісу Google Ads.

Спочатку необхідно створити рекламну кампанію. Вже тут без певних навичок важко зробити всю роботу правильно. далі, контекстна реклама від Google вимагає наступних кроків:

  • Зберіть семантичне ядро. Це певні фрази і слова, за допомогою яких користувачі можуть знайти продукт або послугу, в якій вони потребують. Важливо вивчити цільову аудиторію, їх запити, а також особливості компанії. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама повинна повністю відповідати ресурсу. Тому ми рекомендуємо особисто ознайомитися з ключовими фразами, щоб виключити абсурдні і неефективні запити.
  • Далі виконується бюджетне прогнозування. Для цього експерти використовують певні інструменти для розрахунку можливих витрат.
  • складається план, визначаються цілі: замовлення послуги, придбання товару, дзвінок. Визначаються приблизні цифри.

створена реклама. Вся контекстна реклама Google повинна бути адаптована до ключових запитах, а потім поширена серед певних груп.

Реклама запущена, бюджет поповнюється.

Тривалість етапів залежить від багатьох факторів. важливим є те, чи є план, чи готові рекламні блоки і який їхній формат. Після того, як Google запускає контекстну рекламу, проходить процес навчання. Без корекції ефективність кампанії буде постійно знижуватися. Поліпшення включає в себе розширення списку негативних ключових слів, які витрачають бюджет без позитивної відповіді. визначаються конкуренти , виявляються помилкові кліки на оголошення з метою грамотного витрачання бюджету. Паралельно аналізуємо CTR, що відображає співвідношення кількості показів до переходів. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама повинна відповідати певним умовам. Чим вище якість реклами, тим вище її рейтинг і нижче вартість реклами.

Таким чином, контекстна реклама на Google протягом перших трьох місяців вимагає інвестицій, конверсія збільшується далі, доходи ростуть, приходять нові клієнти. Не думайте, що ця робота закінчена. Необхідно продовжувати стежити за ефективністю реклами і, за потреби, проводити коригування, щоб позиція вашого оголошення була вище конкурентів в пошуковій системі. Необхідно прагнути до зниження витрат на рекламу.

Контекстна реклама характеризується одним з кращих і найшвидших способів залучення цільових клієнтів на ваш сайт. Але не поспішайте, щоб швидко не злити весь бюджет для реклами. Перед початком рекламної активності ми пильно досліджуємо і проведемо аудит вашого бізнесу, щоб обчислити точки конверсій потенційних клієнтів в покупців ваших послуг. Ми також почнемо наше співробітництво з установки і конфігурації аналітичних систем, а саме Google Analytics, Менеджер тегів, які будуть не тільки відслідковувати кожен перехід, але і ефективно використовувати ваш рекламний бюджет. Для стеження результативності та оптимізації рекламних кампаній ми будемо рекомендуємо також установку системи відстеження дзвінків Ringostat.

Фрагменти HTML Працює на : XYZScripts.com
помилка: зміст захищено !!