Контекстна реклама

Контекстна реклама

контекстна реклама

Контекстна реклама в Google Ads представлена величезною кількістю форматів: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відео оголошення YouTube та мобільні оголошення та має дуже гнучкі налаштування націлювання, дозволяючи зосередитися на найперспективнішій аудиторії.

Контекстна реклама 1

Чому контекстна реклама?

ПЕРЕВАГИ

Залучення нових клієнтів

Google Реклама допоможе збільшити обсяги інтернет-продажів та кількість дзвінків до офісу, залучити нових відвідувачів на сайт та сформувати постійну аудиторію.

Контакт з аудиторією в найкращий момент

Потенційні клієнти побачать вашу рекламу, коли шукатимуть у Google пропоновані вами товари та послуги.

Широкий вибір рекламних форматів

У Google Рекламі є безліч рекламних форматів: текстові пошукові та графічні медійні оголошення, відеооголошення YouTube та мобільні оголошення для додатків – і це далеко не все.

Контекстна реклама 2

Контекстні оголошення з’являються поруч із результатами пошуку, коли люди шукають ваші товари та послуги. При цьому ви платите лише за переходи на ваш сайт або дзвінки до вашої компанії.

Контекстна реклама 3

Медійні оголошення Google Реклами відображаються на більш ніж 2 000 000 веб-сайтах і більш ніж 650 000 програмах, що дозволить вам охопити будь-яку аудиторію.

Контекстна реклама 4Ви самі вибираєте, хто бачитиме ваші оголошення. При цьому оплачуються лише фактичні перегляди. Іншими словами, ви не платитимете за показ реклами незацікавленим користувачам.

Контекстна реклама 5

Кампанії для програм – чудова можливість розповісти про свою програму для iOS або Android більш ніж мільярду користувачів Google. При цьому вам не обов’язково мати досвід реклами.

Платіть лише за результат

Немає кліків – немає витрат

Ви платите лише тоді, коли користувач натискає на оголошення і переходить на ваш веб-сайт або дзвонить до вашого офісу. Іншими словами – лише коли реклама працює.

Для будь-якого бюджету

Навіть не маючи величезного бюджету, ви досягнете успіху, якщо правильно виберете мету реклами. Одним компаніям вигідно витрачати на рекламу мільйони на місяць, іншим – у сотні разів менше.

Реклама у вашому районі або по всьому світу

Націлювання об’яв можна налаштувати на країни, регіони, міста та навіть на певну відстань від вашого офісу чи магазину.

Приймайте обґрунтовані рішення

Відстежуйте ефективність реклами

У Рекламі Google можна відстежувати, скільки користувачів переглянули ваші оголошення, перейшли на ваш сайт або зателефонували до вашої компанії.

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСНА РЕКЛАМА

100%

Тарифи

Аудит профілю

$ 49
  • Визначення ЦА
  • Підбір ключових слів
  • Стратегія просування
  • Поради щодо просування

Необхідний для визначення стратегії просування бізнесу

Початковий

$ 149 / місяць
  • Визначення ЦА
  • Підбір ключових слів
  • Стратегія просування
  • Створення 1 компанії
  • Запуск реклами

Підходить для визначення потреби цього типу реклами

Просунутий

$ 299 / місяць
  • Визначення ЦА
  • Підбір ключових слів
  • Підбір мінус слів
  • Створення 3 компаній
  • Ремаркетинг
  • Встановлення NEW компанії

Підходить для реального просування товару в мережі

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСНА РЕКЛАМА?

Контекстна реклама відноситься до практики розміщення оголошень для веб сторінок вона обов’язково повинна бути створена на основі змісту цих сторінок. Наприклад, це може бути реклама кросівок, новин про запуск нових проектів або це може бути реклама ноутбуків на сайті електронної комерції. Це робиться за допомогою контекстної реклами, яка включає сегментування об’яв на основі таких параметрів, як ключове слово або тема веб-сайту.

Наприклад, у розділі «Книги» на веб-сайті New York Times ви побачите контекстну рекламу у вигляді банера з продажу окулярів:

контекстная реклама

Ось ще один приклад від Verizon, яка запускає своє рекламне оголошення для нового телефону Samsung на сайті TechCrunch:

контекстная реклама

Контекстна реклама – це потужний інструмент для залучення клієнтів саме тут і зараз. Контекстна реклама як продукт з’явилася дуже давно у світі інтернет-маркетингу. Вона виникла практично з появою Google. Згідно з опитуванням, проведеним GumGum, 61% рекламодавців США використовують саме контекстну рекламу, а 24% рекламодавців планують збільшити свої витрати на цей вид реклами наступного року.

КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА НА GOOGLE ТА ЇЇ ЕТАПИ

Налаштування реклами за допомогою Google Ads.

Спочатку необхідно створити рекламну кампанію. Вже тут без певних навичок важко зробити всю роботу правильно. Далі контекстна реклама від Google вимагає наступних кроків:

  • Зберіть семантичне ядро. Це певні фрази та слова, за допомогою яких користувачі можуть знайти продукт або послугу, якої вони потребують. Важливо вивчити цільову аудиторію, їх запити, і навіть особливості компанії. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама має повністю відповідати ресурсу. Тому ми рекомендуємо особисто ознайомитись із ключовими фразами, щоб виключити абсурдні та неефективні запити.
  • Далі виконується бюджетне прогнозування. Для цього експерти використовують певні інструменти для розрахунку можливих витрат.
  • Складається план, визначаються цілі: замовлення послуги, покупка товару, дзвінок. Визначаються приблизні цифри.

Створено рекламу. Вся контекстна реклама Google повинна бути адаптована до ключових запитів, а потім розповсюджена серед певних груп.

Реклама запущена, бюджет поповнюється.

Тривалість етапів залежить багатьох чинників. Важливо те, чи є план, чи готові рекламні блоки та який їхній формат. Після того, як Google запускає контекстну рекламу, відбувається процес навчання. Без корекції ефективність кампанії постійно знижуватиметься. Поліпшення включає розширення списку негативних ключових слів, які витрачають бюджет без позитивної відповіді. Визначаються конкуренти , виявляються хибні кліки оголошення з метою грамотного витрачання бюджету. Паралельно аналізуємо CTR, який відбиває співвідношення кількості показів до переходів. При використанні пошукової системи Google контекстна реклама має відповідати певним умовам. Чим вища якість реклами, тим вищий її рейтинг і нижча вартість реклами.

Таким чином, контекстна реклама на Google протягом перших трьох місяців потребує інвестицій, конверсія збільшується далі, доходи зростають, приходять нові клієнти. Не думайте, що цю роботу закінчено. Необхідно продовжувати стежити за ефективністю реклами і, при необхідності, проводити коригування, щоб позиція вашого оголошення була вищою за конкурентів у пошуковій системі. Необхідно прагнути зниження витрат реклами.

Контекстна реклама характеризується одним із найкращих та найшвидших способів залучення цільових клієнтів на ваш сайт. Але не поспішайте, щоб швидко не злити весь бюджет реклами. Перед початком рекламної активності ми уважно досліджуємо та проведемо аудит вашого бізнесу, щоб обчислити точки конверсій потенційних клієнтів у покупців ваших послуг. Ми також розпочнемо нашу співпрацю з встановлення та конфігурації аналітичних систем, а саме Google Analytics, Tag Manager, які будуть не лише відстежувати кожен перехід, а й ефективно використовувати ваш рекламний бюджет. Для стеження результативності та оптимізації рекламних кампаній ми рекомендуємо також встановлення системи відстеження дзвінків Ringostat.

HTML Snippets Powered By : XYZScripts.com

Ви не можете скопіювати
вміст цієї сторінки