Таргетована реклама дозволяє
покращити впізнаваність бренду
формувати клієнтську базу
звертатися безпосередньо до цільової аудиторії
підвищувати лояльність клієнтів
отримувати зворотний зв'язок
.
збільшити зростання продажів
Smm просування в соціальних мережах – це залучення нової аудиторії, популяризація та імідж компанії в групах та спільнотах Facebook, Вконтакті, а також швидкий зворотний зв’язок із аудиторією. Таргетована реклама, спрямована на прямий продаж товару чи послуги.
Вартість реклами в Facebook варіюється в залежності від цілей, яких ви хочете досягти, націлення та цільової аудиторії, на яку буде показуватися реклама. Середня ціна кліка 0,03 – 0,5 $ і вище. Уточнити вартість реклами, що таргетується, у Facebook для Ваших завдань можна, замовивши безкоштовний прорахунок.
Комплексний підхід “SMM Просування + Таргетована Реклама” дозволить максимально ефективно використовувати всі інструменти соціальних медіа, залучаючи цільовий, дешевий трафік, а також популяризувати свій бренд усередині соціальних мереж, спілкуючись безпосередньо з потенційними клієнтами.
Форма зв'язку
Нам довіряють
тому що
маємо 10 років
досвіду у SMM просуванні
оперативний запуск рекламних кампаній
задоволені клієнти
індивідуальний підхід до кожного проекту
мінімальна комісія
Таргетована реклама
Таргетована реклама в соціальних мережах – ефективний канал залучення трафіку та лідів. У таргетованій рекламі використовуються різні параметри націлення: місцезнаходження, вік, стать, мова, сімейний стан, захоплення і т.д. Такі широкі налаштування реклами дають змогу скоротити до мінімуму показ реклами людям, яким це не цікаво і отримувати максимальний результат за мінімальні гроші.
Форма зв'язку
Що таке Smm просування?
SMM просування у соціальних мережах – це процес залучення трафіку чи уваги до проекту, бренду чи продукту за допомогою ефективної реклами в соціальних мережах. Ви можете бути зразковою компанією, з благородною метою, мати унікальну пропозицію, але якщо про це не знатимуть маси, вас практично немає. Smm просування – це інформаційний, вірусний маркетинг, швидкий зворотний зв’язок із лояльною аудиторією, збільшення дзвінків та продажів. Smm розкрутка в соціальних мережах потрібна будь-якій компанії незалежно від її віку, масштабу та спрямованості.
Схема просування
01
Визначення цільової аудиторії:
- стать
- вік
- сімейний стан
- географія
- інтереси
Аналіз конкурентів
Визначення цілей рекламної кампанії
Вибір соціальних мереж для роботи
02
Створення спільноти:
- назва
- опис
- дизайн
Наповнення спільноти контентом
Створення інтерактивного
контенту:
- акції
- конкурси
- голосування
03
Таргетована реклама:
- налаштування компанії
- створення тест оголошень
- ведення та модерація
- звітність та статистика
Використання чужих спільнот для реклами Запуск вірусного контенту
04
Інформування учасників
спільноти про події в компанії,
Підтримка інтересу
учасників спільноти до групи:
- акції
- конкурси
- голосування
Модерація спільноти
Тарифи
Надаємо кілька тарифних планів для просування Вашого бізнесу у Facebook, Instagram. Інші бажання клієнта у просуванні товарів та послуг обумовлюються та оплачуються додатково.
Аудит профілю
- Визначення ЦА
- Стратегія просування
- Поради щодо оформлення профілю
- Поради щодо просування
Необхідний для вироблення стратегії просування
Форма зв'язку
Базовий
- Створення стратегії просування
- Налаштування таргетованої реклами
- Нових підписників 100-200
- Охоплення аудиторії 10 000 на місяць
- Конкурси/розіграші призів
- Щомісячний звіт виконаних робіт
Початкова стадія просування
Форма зв'язку
Просунутий
- Створення контент-плану
- Оформлення профілю в єдиному стилі
- Регулярні публікації (3-5 на тиждень)
- Нових підписників 200-300
- Охоплення аудиторії 20 тисяч на місяць
- Конкурси/розіграші
- Таргетована реклама
- Щомісячна звіт про виконану роботу
Дозволяє отримати більше охоплення аудиторії
Форма зв'язку
Про ціну докладніше
Із чого формується ціна?
Ціна за роботу vs рекламний бюджет
Рекламний бюджет — гроші, які будуть витрачатися на таргетингову рекламу та рекламу у блогерів.
Ціна за послугу – оплата роботи агенції: маркетолог, дизайнер. Повна вартість просування = ціна за послугу + рекламний бюджет
Ціна за створення контенту
Ціна за послугу залежить від регулярності розміщення та типу контенту.
Наприклад:
– публікувати пости 2 рази на тиждень, з наданими фото та текстом від Вас
– писати текст, робити фото, публікувати 4-5 разів на тиждень
Звертайтесь на консультацію для повного прорахунку.
Повна вартість ведення сторінки = ціна послуги
Стартовий рекламний бюджет
Ми рекомендуємо починати з $100, бюджети нижче будуть приносити надто маленькі результати – це буде вам невигідно.
Кожна реклама має максимум результату, який можна вичавити.
Коли дизайнер і маркетолог створюють рекламу, вигідніше одразу вкласти більше суми, щоб отримати повний результат.
Якщо ж розбити на 2-3 місяці, доведеться робити кілька реклам і вам платити кілька разів за послуги агенції, а результат такий самий.
При бюджетах вище $400 ціна за послугу збільшується на 20%, оскільки це вимагає більше роботи від маркетологів, дизайнерів і копірайтерів.
Форма зв'язку
Замовляйте також: Контекстна реклама, Створення сайту