fbpx

Таргетована реклама в соціальних мережах, SMM

Таргетована реклама в соціальних мережах, SMM

просування бренду товару або послуги в Соціальних мережах

    • Ведення і розвиток бренд-сторінок
    • залучення ЦА
    • Запуск рекламних компаній
    • Facebook реклама з оплатою за дію
таргетированная реклама

Що таке Smm просування?

SMM просування в соціальних мережах – це процес залучення трафіку або уваги до проекту, бренду або продукту за допомогою ефективної реклами в соціальних мережах. Ви можете бути зразковою компанією, з благородними цілями, мати унікальну пропозицію, але якщо про це не будуть знати маси, вас практично немає. Smm просування - це інформаційний, вірусний маркетинг, швидка зворотний зв'язок з лояльною аудиторією, збільшення дзвінків і продажів. Smm розкрутка в соціальних мережах потрібна будь-якої компанії незалежно від її віку, масштабу і спрямованості.

Таргетована реклама дозволяє

поліпшити впізнаваність бренду

формувати клієнтську базу

звертатися безпосередньо до цільової аудиторії

таргетированная реклама

підвищувати лояльність клієнтів

отримувати зворотний зв'язок

.

збільшити зростання продажів

Smm просування в соціальних мережах - це залучення нової аудиторії, популяризація і імідж компанії в групах і спільнотах Facebook, Вконтакте, а також швидка зворотний зв'язок з аудиторією. Targetirovannaâ реклама, спрямована на прямі продажі товару або послуги.

Вартість реклами в Facebook варіюється в залежності від цілей, яких ви хочете досягти, таргетингу і цільової аудиторії, на яку буде показуватися реклама. Середня ціна за клік 0,03 - 0,5$ і вище. Уточнити вартість таргетированной реклами в Facebook для Ваших завдань можна, замовивши безкоштовний прорахунок.

Комплексний підхід "SMM Просування + Таргетована Реклама "дозволить максимально ефективно використовувати всі інструменти соціальних медіа, залучаючи цільової, дешевий трафік, а також популяризувати свій бренд всередині соціальних мереж, спілкуючись безпосередньо з потенційними клієнтами.

Нам довіряють тому що у нас

2 року
досвіду в SMM просуванні

оперативний запуск рекламних кампаній

задоволені клієнти

індивідуальний підхід до кожного проекту

мінімальна комісія

Таргетована реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах - ефективний канал залучення трафіку і лидов. У таргетированной рекламі використовуються різні параметри націлювання: місце знаходження, вік, підлога, мова, сімейний стан, захоплення і т.д. Такі широкі налаштування реклами дозволяють скоротити до мінімуму показ реклами людям, яким це не цікаво і отримувати максимальний результат за мінімальні гроші.

1. Швидкий запуск
2. Цільова аудиторія
3. Широкі можливості таргетингу
4. Оплата за кліки, покази, ліди
5. Зручні інструменти аналізу

схема просування

01

визначення цільової аудиторії:

  • підлога
  • вік
  • сімейний стан
  • географія
  • інтереси

аналіз конкурентів
Визначення цілей рекламної кампанії
Вибір соціальних мереж для роботи

таргетированная реклама
таргетированная реклама

02

створення Спільноти:

  • назва
  • опис
  • дизайн

наповнення спільноти контентом
створення інтерактивного

контенту:

    • акції
    • конкурси
    • голосування

03

Targetirovannaâ реклама:

    • настройка компанії
    • створення тест оголошень
    • ведення та модерація
    • звітність і статистика

Використання чужих спільнот для реклами Запуск вірусного контенту

таргетированная реклама
таргетированная реклама

04

інформування учасників
спільноти про події в компанії
підтримка інтересу
учасників спільноти до групи:

    • акції
    • конкурси
    • голосування

модерація спільноти

тарифи

Надаємо кілька тарифних планів для просування Вашого бізнесу в Facebook, Instagram. Інші бажання клієнта в просуванні товарів і послуг, обумовлюються і оплачуються додатково.

аудит профілю

$ 49
  • Визначення цільової аудиторії
  • стратегія просування
  • Поради щодо оформлення профілю
  • Поради по просуванню

Необхідний для вироблення стратегії просування

базовий

$ 149 / місяць
  • Створення стратегії просування
  • Налаштування таргетированной реклами
  • нових передплатників 100-200
  • Охоплення аудиторії 10 000 у місяць
  • Конкурси / розіграш призів 1 конкурс (призи для акції надаються клієнтом)
  • Щомісячний звіт виконаних робіт

Початкова стадія просування

Високий рівень

$ 299 / місяць
  • Створення контент-плану
  • Оформлення профілю в єдиному стилі
  • регулярні публікації (3-5 в тиждень, контент надається клієнтом)
  • нових передплатників 200-300
  • Охоплення аудиторії 20 тисяч на місяць
  • Конкурси / розіграш призів 1 конкурс (призи для акції надаються клієнтом)
  • Таргетована реклама * реклама з оплатою за клік, собівартість + комісія 20% *рекламний бюджет на розсуд замовника
  • Щомісячний звіт про виконану роботу

Дозволяє отримати більшу аудиторію

Про ціну детальніше

З чого формується ціна?

Ціна за роботу vs рекламний бюджет

Рекламний бюджет - гроші які будуть витрачатися на таргетингової рекламу і рекламу у блогерів.

Ціна за послугу - оплата роботи агенції: маркетолог, дизайнер. Повна вартість просування = ціна за послугу + рекламний бюджет

ціна за створення контенту

Ціна за послугу залежить від регулярності розміщення і типу контенту.

Наприклад:
– публікувати пости 2 рази в тиждень, з наданими фото і текстом від Вас
– писати текст, фотографувати, публікувати 4-5 рази в тиждень
Звертайтеся на консультацію для повного прорахунку.
Повна вартість ведення сторінки = ціна за послугу

стартовий рекламний бюджет

Ми рекомендуємо починати з $100, бюджети нижче будуть приносити занадто маленький результати - це буде вам невигідно.

У кожної реклами є максимум результату, який можна вичавити.
Коли дизайнер і маркетолог створюють рекламу, вигідніше відразу вкласти більше суму, щоб отримати повний результат.
Якщо ж розбити на 2-3 місяці, доведеться робити кілька реклам і вам платити кілька разів за послуги агенства, а результат такий же.
При бюджетах вище $400, ціна за послугу збільшується на 20%, так як це вимагає більше роботи від маркетологів, дизайнерів і копірайтерів

Приводимо гарячих клієнтів з

facebook, Instagram

Прийшов час, коли розташування реклами на сайтах соцмереж стала обов'язковою, якщо ви бажаєте стрімко досягти нової, цільової аудиторії. Подобається вам це чи ні, але органічне просування, є більш довгим способом розкручування товарів і послуг, а також отримання бажаного результату тільки з його допомогою вже важче досягти. дні коли, без особливих зусиль можна було, знайти клієнта в інтернеті зникли назавжди. Для багатьох перехід від просування органічної до соціальної стратегії просування може бути досить незрозумілий. Та й ще необхідність вкладення фінансів в реклами в соціальних мережах лякає. Давайте розберемось, в чому вигода такого рішення? У цьому керівництві ми пояснимо, як використовувати різні види реклами в соціальних мережах і які види таргетированной реклами можуть бути цікаві, для отримання реальних бізнес – результатів при мінімальних фінансових вкладеннях.

Таргетована реклама та її види

Реклама на сайтах соцмереж це один з найбільш комфортних методів завоювання конкретно тієї аудиторії, яку Ви бажаєте досягти. Ви зможете знайти нових клієнтів або залучити знову тих хто вже коли то цікавився вашим продуктом. Таргетована реклама це шанс зробити деякі практичні A / B тестування, для більш повного аналізу. Всі великі соціальні мережі пропонують рекламні опції. Це не означає, що ви повинні використовувати всі з них. При виборі місця для реклами також корисно знати, які мережі найбільш популярні серед вашої цільової аудиторії і де ваша цільова група найбільш активно сконцентрована і максимально доступна? Якщо орієнтуєтеся на підлітків? Тоді Вам в TikTok – це супер місце де їх можна максимально охопити. Середній вік, тим часом, люблять Facebook. спробуємо розглянути, які соціальні мережі можуть добре спрацювати для вашого бренду. Де ваш контент, меседж, який Ви несете, може бути природний і максимально досягне Ваших шанувальників? Це основна мета для просування ваших товарів і послуг, створення перших соціальних рекламних кампаній. Ось коротке резюме останнього аналізу соціальних мереж інформаційний бюлетень Pew Research Center. У ньому показані перевагу аудиторій для різних соціальних платформ і їх демографічні дані.

Таргетированная реклама

джерело: Дослідницький центр Пью

тепер, коли у вас є відчуття того, які соціальні мережі можуть бути краще для вашого бізнесу, давайте подивимося на типи оголошень кожної мережі.

Targetirovannaâ реклама, оголошення на Facebook

Цей вид реклами на Facebook допоможе вам досягти одного з трьох широких типів, цілей кампанії:

  • поінформованість: Підвищення обізнаності бренду або збільшення охоплення.
  • заохочення дії: Відправлення трафіку на ваш веб-сайт, збільшення залученості, заохочення установки додатків або переглядів відео, створення версій або заохочення людей до спілкування з вами в Facebook Messenger.
  • Лідогенерація: Збільшення покупок через ваш сайт або додаток

аудиторія: Facebook популярний у багатьох країнах, 2,45 мільярда активних користувачів в місяць. Facebook використовують, як підлітки, як їхні батьки, а так же літні люди цікавляться ним.

З детальними варіантами таргетингу для цього величезного пулу користувачів, Facebook є чудовою платформою, щоб почати роботу з соціальною рекламою.

Ця реклама допоможе направити користувачів на Свою Сторінку Facebook або на ваш веб-сайт. Ви також можете направити їх на завантаження мобільного додатка.

Таргетированная реклама

джерело: Hootsuite Digital 2020 Звіт

Цільова реклама Fвід оголошення

Внутрішні дані Facebook показують, що серія оголошень тільки для фотографій може керувати більш унікальним трафіком, ніж інші типи форматів оголошень.

На додаток до фотографії, Facebook фото оголошення включають 90 символів тексту плюс 25-символ заголовок. Ці оголошення також можуть включати кнопку заклику до дії.

Ви можете створити свій фото оголошення через Facebook Business Manager, або просто просувати повідомлення із зображенням з вашої Сторінки Facebook.

Якщо у вас є будь-якої продукт, Facebook фото оголошення це відмінний спосіб, щоб показати його. Ви зможете показати людям, зацікавленим вашим продуктом, не просто фотографії, а сам продукту з його детальним описом.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Таргетована реклама Відео оголошення

варіанти відео – реклами Facebook варіюються від коротких, циклічних відеокліпів, які автоматично показують в стрічках користувачів, до оригінальних 241-хвилинних роликів для робочого столу. Ви також можете розробити відео оголошення, які включені в інші відео. Або навіть поділитися 360-градусними відео.

Що так багато варіантів, дуже важливо мати конкретні цілі і зрозуміти, де ваш цільовий ринок і де ваше відео зможе доторкнутися до них.

Pro відгук: короткі відео, як правило, мають більш високі показники завершення. Однак, якщо у вас є переконливі повідомлення, ви можете піти трохи довше. Відео може допомогти чітко продемонструвати свої послуги і виділитися в основному потоці статичних новин.

Targetirovannaâ реклама історії оголошень

У цьому повноекранному форматі фотографії відображаються протягом шести секунд, а відео можуть тривати до 15 секунд.

одна заковика: Ви не можете спеціально вибрати Facebook Історії оголошення самі по собі. Вони включені в якості можливого місця розміщення при виборі автоматичного розміщення при створенні реклами для кампаній в Стрічці новин або Instagram Stories.

Pro відгук: Stories відмінний формат для маркетингу. Більшість опитаних Facebook людей заявили, що хочуть, щоб реклама Stories була «швидкої і легкої для розуміння». Робіть Stories простими.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Targetirovannaâ реклама карусель оголошень

Оголошення карусель Facebook дозволяє включати до 10 зображень або відео, кожен зі своєю власною посиланням, все в одному оголошенні.

Карусель оголошення добре працює, для того щоб продемонструвати різні особливості продукту, або пояснити покроково процес. Вони також відмінний спосіб представити кілька продуктів або послуг. наприклад, поло Gap або футболка Gap.

Pro відгук: Використовуйте різні елементи у вашій каруселі оголошень разом, щоб представити переконливі, ефективні історії або повідомлення. (Якщо вам потрібно, щоб вони залишилися в певному порядку, вимкніть функцію автоматичної оптимізації.)

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Targetirovannaâ реклама Слайд шоу оголошень

Слайд шоу - це реклама, створеного відео з декількох статичних зображень - власних або стічних зображень, які надає Facebook.

Слайд шоу пропонують різні рухливі відео, але не вимагають специфічних ресурсів для створення. Якщо ви не готові спробувати відео-рекламу, але хочете вийти за рамки статичних фотографій, слайд шоу оголошення є відмінним варіантом.

плюс: Можна вставити музику!

Pro відгук: Якщо у вас немає професійної фотографії під рукою, фонові фотографії можуть бути відмінним варіантом, щоб допомогти вам висловити атмосферу вашого бренду.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Targetirovannaâ реклама з підбіркою оголошень

оголошення з підбіркою виділяє ваші продукти прямо в стрічці Facebook. Оголошення включає в себе фото обкладинки або відео, а також чотири невеликих зображення продукту з цінами та іншими деталями.

Представляйте товар, як ніби це ваша цифрова вітрина, або миттєво загляньте в каталог. Цей формат дозволяє людям дізнатися більше про ваш продукт, не виходячи з Facebook.

Pro відгук: Колекція оголошень особливо добре працювати для роздрібних і туристичних брендів.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Оголошення в месенджерах

Реклама в Messenger - це просто реклама на Facebook, розміщена у вкладці Чати додатки Messenger. Реклама з'являється між розмовами.

Ви можете використовувати їх, щоб почати автоматизований розмову з потенційним клієнтом прямо там, на Messenger, або поставити посилання на ваш сайт або додаток.

більш 1,3 мільярда людей використовують Messenger щомісяця, багато з яких навіть не є користувачами Facebook.

Рада професіонала: Ви можете використовувати рекламу Messenger для перезапуску розмов, які затіяли. Використовуйте для користувача аудиторію людей, які раніше спілкувалися з Вами про вашому бізнесі.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

відтворення додатків

Facebook Playables - це інтерактивні превью вашої гри або додатків. Це дає можливість для користувачів спробувати додаток, перш ніж вони його куплять або завантажать.

Ці оголошення починаються з провідного відео, спонукаючи людей грати, за допомогою значка “натисніть, щоб спробувати”. Звідси користувачі можуть натиснути і миттєво тест-драйв повноекранної демо-версії, без необхідності встановлювати що-небудь.

Це відмінний спосіб продемонструвати свою гру.

Рада професіонала: Переконайтеся, що ви точно уявляєте гру в своєму відео, подання додатка має бути простим: всього лише два кроки, в ідеалі.

Таргетированная реклама

джерело: facebook

Оголошення в Instagram

Facebook володіє Instagram. Тому не дивно, що реклама в Instagram підтримує ті ж три широкі категорії цілей кампанії, що і реклама на Facebook:

  • обізнаності
  • розгляду
  • перетворення

Аудиторія Instagram є найбільш популярним серед мілленіалов. Покоління Gen Xers також використовують цю платформу.

Як і в Facebook, ви зможете націлити на ідеального глядача за допомогою призначених для користувача опцій таргетингу. Створювати схожі аудиторії, визначити поведінку і діяльність вашої аудиторії, їх інтереси і демографічні дані.

Таргетированная реклама

джерело: Hootsuite Digital 2020 Звіт

Конкретні типи оголошень Instagram також відображають чотири типи оголошень на Facebook:

  • фото
  • Відео
  • карусель
  • колекції

Ви можете створити кожен тип реклами для основного каналу Instagram, для Instagram Stories. Розміщення оголошень на IG TV пропонує унікальні способи охоплення вашої аудиторії, теж. Сюди можна викласти довгі відео, які раніше не можна було викласти в Instagram.

Instagram Reels – це новий формат контенту для платформи, але поки платних рекламних можливостей тут немає. це, Як кажуть: новизна барабанів, він може зробити його чудовою нагодою для експериментів з органічним охопленням.

фото – відео оголошення

Ваше фото або відео Instagram буде виглядати як звичайний пост в Instagram, за винятком того, що він буде говорити. Залежно від цілей кампанії, Ви зможете додати клавішу для призову до дії.

Рада професіонала: Переконайтеся, що ваші фото – відео оголошення відповідають стилю з органічними публікаціями, які ви публікуєте в Instagram. Це допомагає клієнту дізнатися, що оголошення від вашого бренду.

Таргетированная реклама

джерело: Instagram

оголошення карусель

У рекламі каруселі Instagram глядачі прокрутити різні зображення.

Pro відгук: Переконайтеся, що зображення, які ви використовуєте у вашій каруселі оголошення візуально схожі і пов'язані один з одним загальною темою.

Подивіться на це оголошення Карусель для Shutterstock. Схожі зображення і послідовна планка тексту на кожній фотографії чітко з'єднують компоненти оголошення і допомагають розповісти послідовну історію.

Таргетированная реклама

джерело: Instagram

колекція оголошень

так само, як Facebook в Колекцію оголошень вставляють зображення обкладинки або відео плюс кілька маленьких фото продукту. Натискання на оголошення спрямовує користувача на сторінку сайту.

Це ідеально підходить для роздрібного бренду. Покажіть їх, що в тебе є!

Pro відгук: Instagram Колекція оголошень не включають в себе заголовок, але вони дозволяють до 90 символів тексту.

Таргетированная реклама

джерело: Instagram

оголошення дослідження

Розширюйте свої оголошення в стрічці Explore і охопите нову аудиторію

Це спосіб дає можливість розмістити себе поруч з вмістом, яке є актуальним і трендовим. Цей спосіб реклами дає можливість показати оголошення близько 200 мільйонам унікальних користувачів, які переглядають вкладку Instagram Explore щодня.

Рада професіонала: Ваша реклама не буде відображатися в сітці Explore безпосередньо, але коли користувач натискає на будь-яку фотографію, він побачить ваше оголошення в стрічці новин прокрутки.

джерело: Instagram

Таргетированная реклама

оголошення Instagram історії

В оголошеннях Instagram Stories використовуються фотографії або відео довжиною до 120 секунд. Ці оголошення відображаються в повноекранному форматі між історіями людей.

Рада професіонала: Додайте інтерактивні елементи в рекламу Stories для кращої продуктивності.

A / B тестування показує, що оголошення в Stories з пропозицією опитування мало на 20% нижчу вартість за перегляд відео. Крім того, 20% людей, які дивилися Stories, взаємодіяли з оголошенням.

джерело: Instagram

Таргетированная реклама

Реклама IGTV

Користувачі можуть розміщувати довгі відео на платформі в рамках платформи під назвою IGTV. Ця функція була введена на Instagram ще в 2018 році, і з червня 2020 року, тепер ви можете розмістити рекламу в створених користувачем відео.

Відео оголошення IGTV з'являться тільки після того, як користувач натисне на IGTV зі свого каналу. Оголошення повинні бути вертикальними (оптимізовані для мобільних) до 15 секунд.

Рада професіонала: Ця функція доступна тільки з певними обліковими записами Instagram.

джерело: Instagram

Фрагменти HTML Працює на : XYZScripts.com
помилка: зміст захищено !!