Таргетована реклама в соціальних мережах, SMM

Таргетована реклама в соціальних мережах, SMM

просування бренду товару або послуги в Соціальних мережах

    • Ведення і розвиток бренд-сторінок
    • Залучення ЦА
    • Запуск рекламних компаній
    • Facebook реклама з оплатою за дію
таргетированная реклама

Що таке Smm просування?

SMM просування в соціальних мережах - це процес залучення трафіку або уваги до проекту, бренду або продукту за допомогою ефективної реклами в соціальних мережах. Ви можете бути зразковою компанією, з благородними цілями, мати унікальну пропозицію, але якщо про це не будуть знати маси, вас практично немає. Smm просування - це інформаційний, вірусний маркетинг, швидка зворотний зв'язок з лояльною аудиторією, збільшення дзвінків і продажів. Smm розкрутка в соціальних мережах потрібна будь-якої компанії незалежно від її віку, масштабу і спрямованості.

Таргетована реклама дозволяє

поліпшити впізнаваність бренду

формувати клієнтську базу

звертатися безпосередньо до цільової аудиторії

таргетированная реклама

підвищувати лояльність клієнтів

отримувати зворотний зв'язок

.

збільшити зростання продажів

Просування smm в соціальних мережах – це залучення нової аудиторії, популяризація та імідж компанії в групах і спільнотах Facebook, Вконтакте, а також швидкі відгуки аудиторії. Таргетна реклама спрямована на прямі продажі товарів або послуг.

Вартість реклами у Facebook залежить від цілей, які ви хочете досягти, націлювання та цільової аудиторії, на яку будуть націлені ваші оголошення. Середня ціна кліку становить від $ 0,03 до $ 0,5 або вище. Ви можете вказати вартість таргетованої реклами на Facebook для своїх завдань, замовляючи безкоштовний прорахунок.

Комплексний підхід «SMM Promotion and Targeted Advertising» максимально дозволить максимально залучити цільовий, дешевий трафік, а також популяризувати ваш бренд в соціальних мережах, спілкуючись безпосередньо з потенційними клієнтами.

Нам довіряють тому що у нас

2 роки
досвіду в SMM просуванні

оперативний запуск рекламних кампаній

задоволені клієнти

індивідуальний підхід до кожного проекту

мінімальна комісія

Таргетована реклама

Таргетована реклама в соціальних мережах ефективний канал для трафіку та потенційних клієнтів. У цільовій рекламі використовуються різні варіанти націлювання: місцеположення, вік, стать, мова, сімейний стан, хобі тощо.

1. Швидкий старт
2. Цільова аудиторія
3. Широкі можливості націлювання
4. Оплата за клік, покази, потенційні клієнти
5. Зручні інструменти аналізу

схема просування

01

визначення цільової Аудиторії:

  • стать
  • вік
  • сімейний стан
  • географія
  • інтереси

аналіз конкурентів
Визначення цілей рекламної кампанії
Вибір соціальних мереж для роботи

таргетированная реклама
таргетированная реклама

02

створення Спільноти:

  • назва
  • опис
  • дизайн

наповнення спільноти контентом
створення інтерактивного

Вмісту:

    • акції
    • конкурси
    • голосування

03

Таргетована Реклама:

    • настройка компанії
    • створення тест оголошень
    • ведення та модерація
    • звітність і статистика

Використання чужих спільнот для реклами Запуск вірусного контенту

таргетированная реклама
таргетированная реклама

04

інформування учасників
спільноти про події в компанії
підтримка інтересу
учасників спільноти до групи:

    • акції
    • конкурси
    • голосування

модерація спільноти

тарифи

Надайте кілька планів просування свого бізнесу на Facebook, Instagram. Інші бажання клієнта в просуванні товарів і послуг узгуються і оплачуються додатково.

аудит профілю

$ 49
  • Визначення цільової аудиторії
  • стратегія просування
  • Поради щодо оформлення профілю
  • Поради по просуванню

Необхідний для вироблення стратегії просування

базовий

$ 149 / місяць
  • Створення стратегії просування
  • Налаштування таргетованої реклами
  • Нові абоненти 100-200
  • Охоплення аудиторії 10,000 на місяць
  • Конкурси/розіграш призи 1 конкурсу (призи за акцію надає клієнт)
  • Щомісячний звіт виконаних робіт

Початкова стадія просування

Високий рівень

$ 299 / місяць
  • Створення контент-плану
  • Оформлення профілю в єдиному стилі
  • Регулярні публікації (3-5 на тиждень, контент, наданий замовником)
  • Нові абоненти 200-300
  • Охоплення аудиторії 20,000 на місяць
  • Конкурси/розіграш призи 1 конкурсу (призи за акцію надає клієнт)
  • Таргетована реклама з оплатою за клік, вартість - комісія 20% - рекламний бюджет на розсуд замовника
  • Щомісячний звіт про виконану роботу

Дозволяє отримати більшу аудиторію

Про ціну детальніше

З чого складається ціна?

Ціна за роботу vs рекламний бюджет

Рекламний бюджет - гроші, які будуть витрачені на таргетовану рекламу і рекламу від блогерів.

Ціна послуги - оплата роботи агентства: маркетолога, дизайнера. Повна вартість просування - ціна за послугу - рекламний бюджет

ціна за створення контенту

Ціна послуги залежить від регулярності розміщення і типу контенту.

Наприклад:
- публікувати пости 2 рази в тиждень, з наданими фото і текстом від Вас
- писати текст, робити фото, публікувати 4-5 рази в тиждень
Зверніться за порадою до повного прорахунку.
Повна вартість ведення сторінки = ціна за послугу

стартовий рекламний бюджет

Ми рекомендуємо починати від $ 100, бюджети нижче принесуть занадто мало результатів - це буде невигідно для вас.

Кожне оголошення має максимальний результат, який можна стиснути.
Коли дизайнер і маркетолог створюють рекламу, вигідніше відразу вкласти більше грошей, щоб отримати повний результат.
Якщо розбити на 2-3 місяці, доведеться зробити кілька оголошень і ви платите кілька разів за послуги агентства, і результат той же.
З бюджетами вище $ 400, ціна на послугу збільшується на 20%, оскільки вимагає більше роботи від маркетологів, дизайнерів і копірайтерів

Приводимо гарячих клієнтів з

Фейсбук, Інстаграм

Прийшов час, коли розташування реклами на сайтах соцмереж стала обов'язковою, якщо ви бажаєте стрімко досягти нової, цільової аудиторії. Подобається вам це чи ні, але органічне просування, є більш довгим способом розкручування товарів і послуг, а також отримання бажаного результату тільки з його допомогою вже важче досягти. Дні коли, без особливих зусиль можна було, знайти клієнта в інтернеті зникли назавжди. Для багатьох перехід від просування органічної до соціальної стратегії просування може бути досить незрозумілий. Та й ще необхідність вкладення фінансів в реклами в соціальних мережах лякає. Розберемо, в чому вигода такого рішення? У цьому керівництві ми пояснимо, як використовувати різні види реклами в соціальних мережах і які види таргетированной реклами можуть бути цікаві, для отримання реальних бізнес - результатів при мінімальних фінансових вкладеннях.

Таргетована реклама та її види

Реклама на сайтах соцмереж це один з найбільш комфортних методів завоювання конкретно тієї аудиторії, яку Ви бажаєте досягти. Ви зможете знайти нових клієнтів або залучити знову тих хто вже коли то цікавився вашим продуктом. Таргетована реклама це шанс зробити деякі практичні A / B тестування, для більш повного аналізу. Всі великі соціальні мережі пропонують рекламні опції. Це не означає, що ви повинні використовувати всі з них. При виборі місця для реклами також корисно знати, які мережі найбільш популярні серед вашої цільової аудиторії і де ваша цільова група найбільш активно сконцентрована і максимально доступна? Якщо орієнтуєтеся на підлітків? Тоді Вам в TikTok - це супер місце де їх можна максимально охопити. Середній вік, тим часом, люблять Facebook. Спробуємо розглянути, які соціальні мережі можуть добре спрацювати для вашого бренду. Де ваш контент, меседж, який Ви несете, може бути природний і максимально досягне Ваших шанувальників? Це основна мета для просування ваших товарів і послуг, створення перших соціальних рекламних кампаній. Ось коротке резюме останнього аналізу соціальних мереж інформаційний бюлетень Pew Research Center. У ньому показані перевагу аудиторій для різних соціальних платформ і їх демографічні дані.

Таргетированная реклама

Джерело: Дослідницький центр Пью

Тепер, коли у вас є відчуття, які соціальні мережі можуть бути кращими для вашого бізнесу, давайте подивимося на типи оголошень кожної мережі.

Таргетовану рекламу, рекламу у Facebook

Цей тип реклами Facebook допоможе вам досягти одного з трьох широких типів цілей кампанії:

  • Обізнаності: Підвищення впізнаваності бренду або збільшення охоплення.
  • Обнадійливі дії: Надсилайте трафік на свій веб-сайт, збільшуйте взаємодію, заохочуйте встановлення додатків або переглядів відео, створюйте версії або заохочуйте людей спілкуватися з вами у Facebook Messenger.
  • Лідогенерація: Збільшення покупок через ваш сайт або додаток

Аудиторії: Facebook популярний у багатьох країнах, 2.45 мільярда активних користувачів в місяць. Facebook використовується як підлітки в якості своїх батьків, а також літніх людей, зацікавлених в ньому.

З докладними варіантами націлювання для цього величезного пулу користувачів, Facebook є чудовою платформою для початку роботи з соціальною рекламою.

Це оголошення допоможе вам надсилати людей на вашу сторінку Facebook або ваш веб-сайт. Ви також можете надіслати їх, щоб завантажити мобільний додаток.

Таргетированная реклама

Джерело: Звіт Hootsuite Digital 2020

Цільова реклама Fвід оголошення

Внутрішні дані Facebook показують, що серія оголошень лише для фотографій може керувати більш унікальним трафіком, ніж інші типи форматів оголошень.

На додаток до фотографій, facebook фотореклами включають 90 символів тексту плюс 25-символьний заголовок. Ці оголошення також можуть містити кнопку заклику до дії.

Ви можете створити свою фотореєз за допомогою менеджера facebook Business Manager або просто рекламувати повідомлення із зображенням зі своєї сторінки Facebook.

Якщо у вас є будь-який продукт, фоторепортажу Facebook - це чудовий спосіб показати його. Ви зможете показати людям, зацікавленим у вашому товарі, не тільки фотографії, але і сам товар з його докладним описом.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Таргетована реклама Відео оголошення

варіанти відео - реклами Facebook варіюватиметься від коротких, циклічних відеокліпів, які автоматично відображаються в каналах користувачів, до оригінальних 241-хвилинних відео для настільних комп'ютерів. Ви також можете розробити відео оголошення, які включені в інші відео. Або навіть поділитися 360-градусні відео.

З такою кількістю варіантів важливо мати конкретні цілі та розуміти, де знаходиться ваш цільовий ринок і де ваші відео зможуть доторкнутися до них.

Pro огляд: Короткі відео, як правило, мають більш високі показники завершення. Однак, якщо у вас є переконливе повідомлення, ви можете піти трохи довше. Відео може допомогти наочно продемонструвати ваші послуги і виділитися в основному потоці статичних новин.

Таргетована реклама історії оголошень

У цьому повноекранному форматі фотографії відображаються протягом шести секунд, а відео можуть тривати до 15 секунд.

Один улов: Ви не можете конкретно вибрати рекламу Facebook Stories самостійно. Вони включаються в якості можливих місць розташування при виборі автоматичних місць розташування при створенні оголошень для кампаній в Каналі новин або Instagram Stories.

Pro огляд: Історії є відмінним форматом для маркетингу. Більшість людей, опитаних Facebook, сказали, що хочуть, щоб реклама Stories була "швидкою і легкою для розуміння". Зробити історії простими.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Таргетована реклама карусель оголошень

Рекламна карусель Facebook дозволяє включати до 10 зображень або відео, кожен зі своїм посиланням, все в одне оголошення.

Реклама каруселі добре працює, щоб продемонструвати різні особливості продукту, або пояснити покроковий процес. Вони також є відмінним способом представити кілька продуктів або послуг. Наприклад, поло-прогалина або футболка Gap.

Pro review: Використовуйте різні елементи в рекламній каруселі разом, щоб представити переконливі, ефективні історії або повідомлення. (Якщо потрібно, щоб вони залишаться в певному порядку, вимкніть функцію автоматичної оптимізації.)

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Таргетована реклама Слайд шоу оголошень

Слайд шоу - це реклама, створеного відео декількох статичних зображень - ваші власні або фондові зображення, які надає Facebook.

Слайд шоу пропонують різні рухливі відеоале не вимагають специфічних ресурсів для створення. Якщо ви не готові спробувати відео-рекламу, але хочете вийти за рамки статичних фотографій, слайд шоу оголошення є відмінним варіантом.

Плюс: Ви можете вставити музику!

Pro review: Якщо у вас немає професійної фотографії під рукою, фонові фотографії можуть бути відмінним варіантом, щоб допомогти вам висловити атмосферу вашого бренду.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Таргетована реклама з підбіркою оголошень

оголошення з підбіркою висвітлює ваші продукти прямо в каналі Facebook. Оголошення містить фото або відео з обкладинкою, а також чотири невеликих зображення товару з цінами та іншими деталями.

Уявіть собі продукт так, ніби це ваша цифрова вітрина, або миттєво загляньте в каталог. Цей формат дозволяє людям дізнатися більше про ваш продукт, не виходячи з Facebook.

Порада від фахівця: Колекція оголошень особливо добре працює для роздрібних та туристичних брендів.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Оголошення в месенджерах

Оголошення Messenger - це лише оголошення Facebook, які розміщуються на вкладці Чати Messenger. Між розмовами з'являється реклама.

Ви можете використовувати їх, щоб почати автоматичну розмову з потенційним клієнтом прямо там, у Messenger, або поставити посилання на свій веб-сайт або додаток.

Більше 1,3 мільярда людей користуються Messenger щомісяця, багато з яких навіть не є користувачами Facebook.

Професійна порада: ви можете використовувати оголошення Messenger, щоб перезапустити розпочаті розмови. Використовуйте користувацьку аудиторію людей, які раніше говорили з вами про ваш бізнес.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

відтворення додатків

Facebook Playables - це інтерактивний попередній перегляд вашої гри або додатка. Це дає користувачам можливість випробувати додаток, перш ніж купувати його або завантажувати його.

Ці оголошення починаються з провідного відео, спонукаючи людей грати, за допомогою значка «натисніть, щоб спробувати». Звідси користувачі можуть натиснути і миттєво тест-драйв повноекранної демо-версіїБез необхідності встановлювати Нічого.

Це відмінний спосіб продемонструвати свою гру.

Професійна порада: Переконайтеся, що ви точно представляєте гру у своєму відео, презентація програми повинна бути простою: всього два кроки, в ідеалі.

Таргетированная реклама

Джерело: facebook

Оголошення в Instagram

Facebook володіє Instagram. Тож не дивно, що реклама в Instagram підтримує ті ж три широкі категорії цілей кампанії, що й реклама у Facebook:

  • обізнаності
  • розгляду
  • перетворення

Аудиторія Instagram найпопулярніша серед міленіалів. Покоління Gen Xers також використовує цю платформу.

Як і Facebook, ви зможете орієнтуватися на ідеального глядача за допомогою спеціальних варіантів націлювання. Створюйте схожі аудиторії, визначте поведінку та діяльність аудиторії, їхні інтереси та демографічні показники.

Таргетированная реклама

Джерело: Звіт Hootsuite Digital 2020

Конкретні типи оголошень в Instagram також відображають чотири типи реклами на Facebook:

  • фото
  • Відео
  • карусель
  • колекції

Ви можете створити кожен тип реклами для основного каналу Instagram, для Instagram Stories. Розміщення реклами на IG TV пропонує унікальні способи охопити вашу аудиторію, теж. Ви можете публікувати довгі відео, які раніше не могли опублікувати в Instagram.

Instagram Reels - це новий формат контенту для платформи, але поки платних рекламних можливостей тут немає. Це, так би мовити: новизна барабанів, він може зробити його чудовою нагодою для експериментів з органічним охопленням.

Фото - відео оголошення

Ваше фото або відео в Instagram буде виглядати як звичайний пост в Instagram, за винятком того, що він скаже. Залежно від призначення кампанії, можна також додати ключ із закликом до дії.

Рада професіонала: Переконайтеся, що ваші фото - відео оголошення відповідають стилю з органічними публікаціями, які ви публікуєте в Instagram. Це допомагає клієнту дізнатися, що оголошення від вашого бренду.

Таргетированная реклама

Джерело: Instagram

оголошення карусель

В рекламі каруселі Instagram глядачі прокручую різні зображення.

Професійний огляд: переконайтеся, що зображення, які ви використовуєте в рекламі каруселі, візуально схожі та пов'язані з загальною темою один одного.

Подивіться на це оголошення каруселі для Shutterstock. Подібні зображення і послідовна смуга тексту на кожній фотографії чітко з'єднують компоненти оголошення і допомагають розповісти послідовну історію.

Таргетированная реклама

Джерело: Instagram

колекція оголошень

Так само, як Facebook's Ad Collection вставляти зображення обкладинки або відео плюс кілька невеликих фотографій продукту. Натискання оголошення спрямовує користувача на сторінку сайту.

Він ідеально підходить для роздрібного бренду. Покажіть їм, що у вас є!

Pro review: Реклама колекції Instagram не містить заголовок, але вони дозволяють до 90 символів тексту.

Таргетированная реклама

Джерело: Instagram

оголошення дослідження

Розширюйте свої оголошення в стрічці Explore і охопите нову аудиторію

Такий спосіб дозволяє розмістити себе поруч з актуальним і модним контентом. Такий спосіб реклами дає вам можливість показувати оголошення близько 200 мільйонам унікальних користувачів, які щодня переглядують вкладку Instagram Explore.

Порада від фахівця: ваше оголошення не відображатиметься безпосередньо в сітці "Огляд", але коли користувач натисне будь-яку фотографію, він побачить ваше оголошення в каналі новин прокрутки.

Джерело: Instagram

Таргетированная реклама

оголошення Instagram історії

Instagram Stories використовує фотографії або відео тривалості до 120 секунд. Ці оголошення відображаються в повноекранному форматі між історіями людей.

Порада від фахівця: додайте інтерактивні елементи в оголошення Stories для підвищення ефективності.

A / B-тестування показує, що оголошення в Stories із пропозицією опитування було на 20% нижчою за перегляд відео. Крім того, 20% людей, які дивилися Історії, взаємодіяли з оголошенням.

Джерело: Instagram

Таргетированная реклама

Реклама IGTV

Користувачі можуть розміщувати довгі відео на платформі в рамках платформи під назвою IGTV. Ця функція була представлена в Instagram ще в 2018 році, а з червня 2020 року тепер можна рекламувати в створених користувачем відео.

Відеореклама IGTV з'явиться тільки після того, як користувач натисне на IGTV зі свого каналу. Оголошення повинні бути вертикальними (оптимізованими для мобільних пристроїв) до 15 секунд.

Професійна порада: Ця функція доступна лише для певних облікових записів Instagram.

Джерело: Instagram

Фрагменти HTML Наданий: XYZScripts.com
Помилка: Вміст захищено !!